Jäsenyys

Seuran varsinaisiksi jäseniksi pääsee toimialueellamme joko vakinaisesti tai osan vuotta asuva tai työskentelevä henkilö tai muutkin seuran tarkoitusperät hyväksyvät henkilöt, jotka seuran hallitus hyväksyy.

Jäsenmaksu on 20 euroa vuodessa perheen pääjäseneltä ja muilta perheen jäseniltä 4 euroa/jäsen. Kannatusjäsenmaksu (yhdistykset ja yritykset) on 85 euroa. Jäsenetuna tulet saamaan 2X-lehden. Postitamme myös säännöllisesti jäsentiedotteita informoidaksemme jäseniämme ajankohtaisista asioista.

Olemme yhdistyksenä Turun Pientalojen Keskusjärjestön ry:n (TPK:n) jäsenyhdistys, jonka neuvottelemat jäsenedut kuuluvat myös Kakskertaseuran jäsenille. TPK on neuvotellut mm. sähkösopimuksen Turku Energian kanssa. Sähkösopimus tehdään suoraan Turku Energian kanssa. Sopimus edellyttää Kakskertaseuran jäsenyyttä ja jäsenmaksun suorittamista, vahvistus jäsenyydelle pyydetään osoitteesta kakskertaseura@kakskertaseura.fi .

Jäsenrekisterin tietoja käytetään vain seuran jäsenpostituksiin sekä sähköiseen tiedottamiseen.

Huom. Muista täyttää myös sähköpostiosoitteesi!

Uusi hakemus
Muutos  Jäsen ID:
Sukunimi
Etunimi
Osoite
Postinumero
Postitoimipaikka
Puhelin
Puh. (työ)
Gsm
Faksi
ei sähköpostia
Muuta
Asuinsaari
Asukas
Tyyppi Pääjäsen Sivujäsen * Kannatusjäsen *
(*) Pääjäsen

Huom. pääjäsen! Voit ilmoittaa sivujäsenesi kohdassa "Muuta" tai täyttämällä sivujäsenistä oman lomakkeen.