KIRPPISRAPORTTI

Lauantai 11.8.12 ol tosi kaunis päivä, aurinko paisto ja tuuliki pysys kotonas. Satavan Kyläkaupa pihal ol tosi hyvä pistä kirppis pystysse. Mut silti meil enskertalaissi Kakskertaseuralaissi kirppiksepitäji ol piän pelko siit, et jos meil onki iltapäiväl enemp tavara ko tulles. Näi ei torellakka käyny.

Kiitoksi kamalaste teil kaikil ko autoitte meit tän kirppikse järjestämises. Erikses viäl Kyläkaupal ko sallis meijä tulla ja niil ko antova hyvä tavara myytäväks ja teil kans ko tulitte omatte pöytänne kans. Se loi vähä melkkest markkinatunnelma ja sai ohi meinavi autoi toppama ja ostama muutki ko kaffet ja jätski kaupalt. Toivottavaste he ova tyytyväissi viälläki ostoksies kans. Et kauppa kävi ko siimaa ja asiakkat ol ko ongekoukui.....

Mitäs meinatte, jos meijä seura tekis toistekki tämmöse jutu ? Ei sunkka teilt enä heltis kurantti tavara nurkist, siis simmost , mikä ittel o roina mut toisel just se mitä o ai halunnu ? Kertoka meil ja lähettäkkä sähköposti vaik mul, liisa.nummela@pp1.inet.fi, ni mä välitä se hallituksel.

Kuulumissiin toivoo Liisa