Hallituksen kuulumisia 20.3.2013

Uusia jäseniä

Hallitus hyväksyi seuraan neljä uutta pääjäsentä ja kolme sivujäsentä. Tervetuloa mukaan toimintaan, osallistumaan ja vaikuttamaan! Jäsenmäärän lisääntyminen leventää hallituksen harteita ja lisää entisestään seuran arvovaltaa.

Toimikunnat ja työryhmät

Hallitus hyväksyi toimikuntien kokoonpanot ja alustavat toimintasuunnitelmat. Mukaan eri ryhmiin mahtuu vielä. Toimikuntiin kuuluvat löytyvät yläpalkin otsikon Kakskertaseura ry takaa. Jos sinulla on ajatuksia, ideoita tai toivomuksia esitettäväksi seuralle, toimikuntiin kuuluvista löytynee tuttu nimi, jolle asian voi kertoa. Näin saat asian vireille ja valmisteluun.

2x-lehti

Seuraava lehti toteutetaan erillisprojektina, jonka yhtenä tavoitteena on löytää lehden toimittamiseen jatkossa osallistuvia henkilöitä. Lehdessä tullaan esittelemään seuran toimintaa ja sen toimikuntien työskentelyä. Lehti ilmestyy toukokuussa. Toimitustyöstä kiinnostuneet ja ilmoitushankkijat, ilmoittautukaa!

Kakskertapäivä

Päivän ohjelman valmistelu on hyvässä vauhdissa. Kakskerran Kaksoispisteen partiolaiset ovat vetovastuussa, käräjäosuuden hoitaa Kakskertaseura. Hankkeen etenemistä kannattaa seurata kotisivuiltamme, missä siitä kerrotaan asioiden edetessä.

Hallituksen kokouksissa keskeisiä keskusteluteemoja ovat kaavoitus ja Kakskerran uuden koulun rakentaminen. Asioita valmistellaan työryhmissä ja niistä kerrotaan tarkemmin hankkeiden edetessä.