Hallituksen kuulumisia 19.4.2013

Hallitus kokoontui 17.4., teemana raportointi. Katsottiin taaksepäin alkuvuotta, missä on oltu ja mitä on tehty. Sen jälkeen katse suunnattiin eteenpäin ja toimikunnittain käytiin läpi tulevia suunnitelmia. Työtä riittää. Edessä on merkittäviä hankkeita, joihin tullaan kartoittamaan myös jäsenkunnan mielipiteitä erilaisten kyselyjen avulla. Liikkeelle lähdetään kaavoitus- ja ympäristökysymyksillä. Valmistelussa ollaan, urheilutermiä lainaten, kalkkiviivoilla. Kyselyt julkaistaan lähiaikoina seuran kotisivuilla ja 2x-lehdessä, osallistua voi myös Kakskertapäivillä. Esimerkkeinä muista valmistelussa olevista hankkeista mainittakoon kotiseututyöhön liittyvät erittäin suuritöiset hankkeet Kakskerran tarinan kirjoittamiseksi ja rakennusperintökohteiden kartoittamiseksi.

2x-lehden toimitustyö on hyvällä mallilla, tekstejä viimeistellään, mutta viimeisiä vielä odotellaan. Ilmoitushankinta on käynnissä, lisää mainoksia pyritään vielä hankkimaan. Valmista pitäisi olla niin, että lehti ilmestyy toukokuun lopulla. Painopaikka kilpailutettiin, tuloksena uusi edullisempi toimija.