Metalliromun keräys, 12.6.2013

Tiistaina 11.6.2013 järjestettiin metalliromun keräys Kakskertatalon parkkipaikalla. Jo heti aamusta olivat ensimmäiset romuntuojat liikkeellä. Aamupäivä kului rauhallisesti, tuojia oli tasaisesti. Pikkuhiljaa lavoille kertyi romua: vanhoja aitaverkkoja, katiskoja, kiukaita...

Iltapäivällä meno jatkui samaan tasaiseen tahtiin. Romuntuojat olivat tyytyväisiä, että tällainen palvelu tuotiin lähelle. Päivän aikana tyhjättiin noin viidestäkymmenestä autosta romua. Innokkaimmat kävivät parikin kertaa tuomassa tavaraa. Tavaraa tuotiin myös kotti- ja nokkakärryillä lähitaloista. Päivän saaliiksi kertyi korkea vaihtolavallinen rautaromua ja toiseen lavaan muutama kuution astia täyteen värimetalleja ja jonkun verran rautaromua, mikä ei enää mahtunut rautaromulavaan. Kiitos kaikille tuojille, saimme jälleen ympäristöämme siistittyä ja seuralle hieman toimintarahaa.

Keräyksen yhteydessä jaettiin TPK:n Omakotiyhdistys-sanomia kotiin viemiseksi. Mikäli et ole vielä saanut lehteä, tule Kakskertapäiville 29.6. ja nouda omasi Kakskertaseuran pöydästä.

Piia Kramsu

Hyvää kesän jatkoa kaikille!
Piia Kramsu