Kirpputori Satavan kyläkaupalla 20.7.2013

Lauantaiaamupäivä 20.7. alkoi aurinkoisena, mutta hyvin tuulisena Satavan kyläkaupan pihalla, jossa oli Kakskertaseuran järjestämä kirpputori. Seuran jäsenet saivat lahjoittaa tavaraa kirpputorilla myytäväksi ja seuran toimitatyöryhmästä Helmi, Liisa ja Piia olivat paikalla laittamassa tavarat esille ja hoitelemassa myyntiä. Kolmen tunnin aikana kävi tasaisen rauhalliseen tahtiin ihmisiä katsomassa ja ostamassa monenlaista tavaraa. Kirpputorin päätteeksi pakkasimme loput myymättä jääneet tavarat pahvilaatikoihin ja maanantaina ne lahjoitettiin SPR:n konttiin Turkuun.

Kiitos kaikille teille, jotka lahjoititte tavaroita seuralle myytäväksi. Saimme jälleen hieman käyttörahaa seuran toimintaan ja ennenkaikkea hyvän mielen melko monelle, jotka tekivät päivän aikana edullisia löytöjä kirpputorilta.

Terv. Piia