Turku Energian sähkönmyyntitarjous, 29.8.2013

Turun Pientalojen Keskusjärjestö jatkaa yhteistyötä Turku Energian kanssa. TPK:n kilpailuttamaan sähkösopimukseen voi liittyä jokainen Kakskertaseuran jäsen.

Turku Energia lähettää nykyisille asiakkailleen jatkotarjouksen postitse syyskuun alussa. Kirjeessä on tarkat ohjeet tarjouksen hyväksymiseksi. Uuden sähkösopimuksen varmistamiseksi saapuvaan jatkotarjoukseen tulee reagoida. Mikäli tarjoukseen ei vastaa, jatkuu entinen sopimus toistaiseksi voimassa olevana  Louna Sesonki -sopimuksena, jonka hinta on tätä uutta TPK-sopimusta kalliimpi.

Hinnat ovat nähtävissä Turku Energian nettisivuilla osoitteessa http://www.turkuenergia.fi/kotitalouksille/kampanjat/louna-vuosi-tpk/. Sopimuslomakkeen voi pyytää seuramme sopimusvastaavalta Liisa Nummelalta (liisa.m.nummela@gmail.com, p.  050 555 8628).

Sähkön hinta pysyy samana koko sopimuskauden riippumatta sähkön hinnan vaihteluista.

Jäsenetuhinta 15.10.2013 – 30.10.2015 (sis. alv. 24%):

Yleissähkö:

Perusmaksu                             2,50 eur/kk

Energia                                    5,64 snt/kWh

Yösähkö:

Perusmaksu                             2,80 eur/kk

Päiväenergia                            6,29 snt/kWh

Yöenergia                                5,10 snt/kWh

Asiakkaan on mahdollista saada sähköenergian myyntihinnasta Turun Osuuskaupan myöntämää S-bonusta ja sähkösopimuksen tekijä saa maksutta joustavan Vaihtoturvan sen varalle, että Turku Energian sähkönhinnassa tapahtuisi merkittäviä muutoksia ja tarjolle tulisi edullisempi sopimus. Näistä tarkemmin Turku Energian lähettämässä kirjeessä.