Virhe bussien talviaikatauluissa, 19.9.2013

Uusissa painetuissa Bussien talviaikatauluissa, jotka tulevat voimaan 30.9.2013 on virhe sivulla 94:

Maanantai-perjantai -päivinä Harjattulasta 8.15 B pitää olla 8.10 M

Virhe johtuu siitä, että kyseinen vuoro oli suunniteltu muutettavaksi kulkemaan Brinkhallin kautta.  Koska Vapparintien varrelta tulevien koululaisten matka-aika kouluun olisi pidentynyt oleellisesti, kyseinen vuoro palautettiin nykykäytännön mukaiseksi.

Netistä löytyviin aikatauluihin virhe korjataan, mutta tämän takia ei uutta aikataulukirjaa paineta. Toivomme, että jokainen tekee omaan aikataulukirjaansa kyseiselle kohdalle korjausmerkinnän ja levittää tietoa naapurillekin, jotta kaikilla ko. bussivuoron käyttäjillä olisi oikea tieto.

Kakskertaseuralle koululaisten vanhempien toivomus muutoksesta välitettiin 17.9.2013 ja seura sopi asiasta Joukkoliikennetoimiston kanssa 18.9.2013.