Kasvi-ilta Kakskertatalolla, 20.3.2014

Tiistai-ilta 18.3. kokosi Kakskertatalolle suuren joukon kasveista kiinnostuneita. Oli seuran järjestämä kasvi-ilta, jossa puhujana ja opastajana oli Minna Autio Kauppilan puutarhasta. Minna kertoi sisäkasvien leikkaamisesta, jakamisesta, kastelusta, lannoittamisesta, tuholaisten torjumisesta ja monista muista asioista, joista paikallaolijat esittivät kysymyksiä. Keskustelu oli erittäin vilkasta, kysymyksiä ja kommentteja annettiin sekä alustajalle että muille osallistujille.

Mielestäni ilta oli oikein antoisa ja lisäksi talolla oli oikein leppoisa tunnelma. Kakskertaseuran kulttuuri- ja toimintatyöryhmä huolehti siitä, että kaikki saivat kahvia tai teetä piiraan kera. Kiitos kaikille iltaan osallistuneille ja oikein mukavaa kevään jatkoa, ehkäpä törmäämme jossakin puutarhan kassajonossa.

Terv. Piia

Illan vetäjä Minna Autio jakaa sekä tietoa että kasveja