Hallituksen kuulumisia, 13.04.2014

Hallitus piti vuoden neljännen kokouksensa 9.4.

Jäsenmuutoksia oli jokunen, nettolisäys kaksi uutta jäsentä. Muutoksia hyväksyttiin myös toimikuntiin. Asukas- ja ympäristötoimikunnan vetäjäksi nimettiin Seppo Leino ja toimikunnan uusiksi jäseniksi Kari Hiito, Osmo Purhonen ja Owe Siren. Kulttuuri- ja toimintatyöryhmään tuli uutena Pia Arasola.

Vesiosuuskunnan toiminta-aluehakemus puhutti. Seuralta pyydetyn lausunnon valmistelu annettiin työvaliokunnan tehtäväksi. Asiasta on lähetetty jäsenistölle sähköpostitiedote ja tiedotettu myös kotisivuilla. Määräaika kommenteille on 23.4. asti.

Kakskertaseura täyttää ensi vuonna 60 vuotta. Päätettiin selvittää historiikin tekemistä, sen vaihtoehtoisia toteutustapoja ja kustannuksia. Tulevia juhlallisuuksia valmistelee myös erillinen toimikunta.

Turkuseura on pyytänyt ehdotuksia kaupunginosaseurojen ja muidenkin yhdistysten välisten toimintamuotojen kehittämiseksi. Tavoitteena on toimenpideohjelma Varsinais-Suomen alueelle ja sille haettava mahdollinen EU-rahoitus. Työvaliokunta valmistelee asiaa.

Seuran toimintatyöryhmä on valmistellut tulevia tapahtumia varten arpajaispalkintoja ja myyntiartikkeleita, viimeisimpänä seuran tunnuksilla varustettuja takkatikkurasioita.