Kaupunginosaviikko - Museotorpan esittely, 7.12.2014

Sunnuntaina oli kaupunginosaviikon viimeinen tapahtumapäivä. Kakskerran kotiseutuyhdistyksen torpalla olivat avoimet ovet, jonne lyhtypolku houkutteli ihmisiä. Torpassa oli lämmin kodikas tunnelma. Kahvin ja pullan tuoksua ei voinut vastustaa, oli pakko ostaa kupponen ja istua nauttimaan sitä mukavaan seuraan tuvan pöydän ympärille. Tuvan ovi kävi rauhalliseen tasaiseen tahtiin, kun joku tuli tai toiset lähtivät. Paikalla kävi kaikkiaan 35 henkeä.

Kiitos kaikille teille, jotka olitte mukana toteuttamassa kaupunginosaviikkoamme ja tietysti kiitos myös kaikille viikon tapahtumiin osallistuneille. Itse nautin suunnattomasti viikon erilaisista tapahtumisista ja mukavista kohtaamisista eri ihmisten kanssa.

Oikein rauhallista ja hyvää jouluaikaa kaikille!

-Piia-