Vuosikokous, 29.1.2015

Kakskertaseuran vuosikokous pidettiin 29.1.2015 Kakskertatalolla. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, joista oli selvitys vuosikokouskutsuna jaetussa vihkosessa. Kokous käsitteli omalta osaltaan myös Kakskertataloa koskevat vastaavat vuosikokousasiat.

Kokouksessa puhetta johti seuran kunniapuheenjohtaja Markku Monnonen, asioiden esittelyn hoiti seuran puheenjohtaja Markku Kalliomäki ja asioita muistiin kirjasi seuran sihteeri Jarkko Koskinen. Päättäjiä paikalla oli yhteensä 26 jäsentä. Kaikki päätökset tehtiin hyvässä yhteisymmärryksessä, yksimielisesti.

Päättäjät kuulolla...

...ja harkitsemassa päätöstään

PÄÄTÖKSIÄ

Seuran puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja vuonna 2015

Kakskertaseuran puheenjohtajana jatkaa Markku Kalliomäki ja varapuheenjohtajana Seppo Muurinen. Seuran sääntöjen mukaan puheenjohtajiksi valitut toimivat samalla hallituksen puheenjohtajana ja varapuheenjohtajana.

Hallituksen jäsenet

Hallituksen jäsenistä puolet (4) on kerrallaan erovuorossa. Nyt erovuorossa olleiden paikoille kaksivuotiseksi toimikaudeksi 2015-2016 valittiin Tamara Holmberg ja Piia Kramsu, kumpikin jatkokaudelle, ja uusiksi hallituksen jäseniksi Matti Löyttyniemi ja Juha Mäki.

Hallituksen muina jäseninä, jotka nyt eivät olleet erovuorossa, jatkavat Jarkko Koskinen, Kati Lehtonen, Liisa Nummela ja Raimo Västinsalo.

Tilin-/toiminnantarkastajat vuonna 2015

Seuran tilien ja toiminnan tarkastajiksi valittiin edelleen KHT Kalle Laaksonen ja talousneuvos Heikki K. Tuominen. Heidän varamiehekseen valittiin edelleen Raimo Lehtinen.

Muita päätöksiä:

Tilinpäätös

Seuran tilinpäätös ja kertomus menneen vuoden toiminnasta hyväksyttiin ja vastuuvapaus tilivelvollisille myönnettiin.

Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2015

Hallituksen esitykset hyväksyttiin yksimielisesti. Talousarvio perustuu jäsenmaksuihin, jotka säilyivät muuttumattomina edellisen vuoden tasolla.

Kakskertatalon toimintakertomus, tilinpäätös, toimintasuunnitelma ja talousarvio

Kakskertaseuran ja Partiolippukunta Kakskerran Kaksoispisteen yhteisesti hallitseman Kakskertatalon vuosikokousasiat käsitellään näiden yhteistyösopimuksen mukaisesti kummankin organisaation vuosikokouksessa. Outi Kauppi esitteli asiat. Kakskertaseuran vuosikokous hyväksyi omalta osaltaan vuoden 2014 tilinpäätöksen sekä vuoden 2015 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Tilivelvollisena toimivalle talotoimikunnalle myönnettiin vastuuvapaus tarkastetulta tilikaudelta.

Muita asioita:

Kokouksessa keskusteltiin myös muista seuran toimialuetta koskevista asioista. Kakskertatalon tulevaisuus on edelleen kaupungin toimielinten valmistelussa, asia ei ole toistaiseksi edennyt. Heikoista tietoliikenneyhteyksistä kannettiin huolta ja hallitus lupasi selvittää mahdollisuuksia kiinteän valokuitukaapelin saamiseksi saarille. Kakskerranjärven suojelemiseksi pyritään vaikuttamaan siihen, että kaikkinainen moottorikäyttöisillä kulkuneuvoilla liikkuminen järvellä ja talviaikana järven jäällä kiellettäisiin.

Toimintatyöryhmä tarjoili kokouskahvit hyvien leivonnaisten kera, kiitokset siitä!