Hallituksen kuulumisia, 13.5.2015

Kesän lähestyessä käsiteltiin hallituksen kokouksessa siihen liittyviä keskeisimpiä asioita, 2x-lehden kesänumeroa ja Kakskertapäivää. Kummankin valmistelut ovat hyvässä vaiheessa. Juhlavuotta kun vietämme, niin seuran historiikki menneiltä vuosilta oli myös esillä. Luonnos on valmis ja sen viimeistelyä jatketaan.

Osayleiskaavan eteneminen kuuluu vakioasioihin. Valmistumisen ja päätösten odottelua jatketaan. Kaupunginhallitus ottaa osayleiskaavan tavoitteet ja mitoituksen käsittelyyn vasta sitten, kun samanaikaisesti vireillä oleva maakuntakaava tulee sen käsittelyyn. Toiveissa on päästä eteenpäin kesäkuussa.

Osuuspankki irtisanoi verkkopalvelusopimuksen ja esittää uutta Yrityksen Op-verkkopalvelusopimuksen solmimista. Sen pitäisi olla paremmin yhteisöjä palveleva. Ensi maanantaina kuullaan asiasta enemmän.

Urheiluseura Kakskerran Koetus elää kriittisiä hetkiä ja on kääntynyt Kakskertaseuran puoleen yhteistyömahdollisuuksien selvittämiseksi. Tähän selvitystyöhön päätettiin ryhtyä, myöhemmin nähdään, mihin se johtaa.

Edessä on useita tapahtumia, joita Kakskertaseura järjestää tai joissa se on mukana. Tapahtumat koottiin yhteen tiedotteeksi, joka jaettiin sähköpostijakeluna jäsenille. Se meni myös niille kahdeksalle uudelle jäsenelle, jotka seuraan hyväksyttiin – tervetuloa mukaan!