Hallituksen ja toimikuntien tapaaminen, 23.9.2015

Kakskertaseuran hallitus ja toimikunnat kokoontuivat perinteiseen syystapaamiseen, tällä kertaa Kakskerran Erän laavulle Hyyrtiläntielle. Tilaisuus oli epämuodollinen, vietettiin vapaamuotoista iltaa yhdessä, mutta asiaakin puhuttiin. Puheenjohtajan suulla käytiin läpi tälle kaudelle asetettuja tavoitteita. Toimikunnat saivat tehtäväkseen koota yhteen oman toimikuntansa osalta menneen vuoden tapahtumat ja laatia suunnitelmansa tulevaa vuotta varten. Niistä kootaan seuran toimintakertomus ja toimintasuunnitelma vuosikokousta varten, mikä pidetään tammi-helmikuun vaihteessa.

Toimintatyöryhmän ladyt olivat valmistelleet pientä purtavaa alkupaloiksi, välillä syötiin grillimakkaraa salaatin kera ja lopuksi juotiin pullakahvit. Hieno ilta mukavassa seurassa!

Alkupalat odottavat tulijoita

ja kohta aloitetaan, osa jo paikalla