Sadonkorjuun ja kädentaidon päivä, 18.10.2015

Sunnuntaina 18.10. vietettiin Kakskertatalolla sadonkorjuun ja kädentaidon päivää. Paikalle oli kulttuuri- ja toimintatyöryhmän naiset tuoneet maisteltavaksi erilaisia herkkuja, joissa kaikissa oli yhteinen raaka-aine: marjat. Oli monenlaisia piirakoita ja paistoksia, leivoksia, salaattia ja puuroa. Lisäksi herkkujen kera oli tarjolla teetä ja kahvia.

Neulomakerholaiset olivat laittaneet esille kauniita töitä: sukkia, lapasia, meikkipusseja, nypläystöitä..., tässä osa töistä

Paikalla oli myös muita käden taitajia - Terttu Kärkimäki, Mirja Rakkolainen ja Raimo Västinsalo esittely- ja myyntipisteineen.

Terttu Kärkimäki esitteli kauden satoa ja sen tuotteita, Raimo Västinsalo tekemiään puutöitä

Mirja Rakkolainen oli valmistanut kortteja ja koriste-esineitä

Päivän aikana paikalle tulleet hämmästelivät ilmaista herkkujen tarjontaa ja kauniita käden töitä. Ainakin meillä, järjestävällä ryhmällä, oli oikein mukava iltapäivä ja jokaisella oli jokin käsityö mukana, joten pienimuotoisia työnäytöksiäkin oli tarjolla. Ensi syksynä seuraa jatkoa, aihe on vielä avoinna, mutta seuraa ilmoittelua kotisivuiltamme.

Oikein hyvää syksyn jatkoa kaikille ja kiitos teille, jotka tulitte talolle nauttimaan syksyn antimista kanssamme!

Piia