Hallituksen kuulumisia, 16.3.2016

Hallitus piti kuukausikokouksensa ja jatkoi järjestäytymistä. Nyt ovat toimikuntien puheenjohtajat ja pääosin myös jäsenet nimettyinä. Jos tunnet palavaa halua tulla mukaan toimintaan, ilmoittaudu puheenjohtajalle, mukaan pääsee. Yhteystiedot löytyvät kotisivuiltamme www.kakskertaseura.fi, etusivun ylävalikon KAKSKERTASEURA RY takaa.

Kakskertapäivän suunnittelu on meneillään ja oma osuutemme siinä on mm. käräjäpuhujan järjestäminen. Nimiä oli esillä, seuraavaksi selvitellään aikataulujen sopivuutta ja lupautumista tehtävään, ja sitten vain tämän asian osalta odottelemaan kesää. Kakskertapäivillä kerätään myös seuralle käyttövaroja arpajaisilla. Jos pystyt osallistumaan arpajaispalkintojen hankintaan, ota yhteys Piian (040 779 1069). Kaikkinainen apu on tervetullutta ja auttaa meitä eteenpäin!

2x-lehden kesänumeron toimitustyö on myös alkanut.  Juttuja kootaan ja kirjoitellaan, valmista pitäisi olla äitienpäiväksi. Mainoksilla pyritään edelleen kattamaan lehden painatus- ja jakelukustannukset. Näin on ollut jo pitkään eikä paineita jäsenmaksun nostamiseen tämän toteutuessa ole. Ilmoitushankkijoita ja ilmoituksia toivotaan silti lisää. Kakskerta-Satava on asuinympäristönä omalaatuisensa, oikein suunnatut mainokset löytävät perille ja ostovoimaisia talouksia löytyy.

Turkuseuran kevätkokous on edessä ja suurimpana kaupunginosaseurana käytämme hyväksemme äänioikeuttamme, täysi edustus mukana kokouksessa.

Kakskertatalolla pidettiin palotarkastus. Korjattavaa löytyi, mutta korjaustoimenpiteet on jo aloitettu ja osin jo valmiinakin. Osa vioista kuuluu omistajan, kaupungin, vastuulle osa on käyttäjän murheita ja niihin on jo puututtu. Valmista pitäisi olla ennen kesäkuuta.