Hallituksen kuulumisia, 9.6.2016

Odotettu kesä on vihdoin tulossa ja hallitus piti viimeisen kokouksensa ennen kesätaukoa. Toiminta ei suinkaan ole loppumassa, tapahtumia riittää koko kesäksi. Näistä perinteisin on tietenkin Kakskertapäivä 2.7., vetovastuu tällä kertaa Kakskerran Nuorisoseuralla. Kutsu Seuraintalolla pidettävään tilaisuuteen on lähdössä postiin.

Kakskertapäivä on samalla osa Satava-Kakskerran kaupunginosaviikkoa, joka sisältää useita tapahtumia 27.6.-3.7. välisenä aikana. Tästä tulee erillinen kutsu ilmaisjakelupostituksena, mutta ohjelma on jo luettavissa omasta 2x-lehdestämme, kutsu tulee vielä erikseen kotisivuillemmekin.

Kakskerranjärven kehittämispäivää pidetään 19.8.2016. Sen järjestää Kakskerranjärven neuvottelukunta. Valmistelut ovat loppusuoralla ja hanketta esitellään Kakskertapäivän yhteydessä. Ja tietenkin aikanaan myös kotisivuillamme.

Hallitus merkitsi tiedokseen kesän tapahtumat. Tapahtumakalenteri on luettavissa 2x-lehdestämme ja kotisivujen tapahtuma-arkistosta.

Hallitus toivottaa seuran kaikille jäsenille oikein mukavaa kesää! Nähdään tapahtumissa!