Kaupunginosaviikko - yhteenveto, 6.7.2016

Kaupunginosaviikko oli upea yhteistyöhanke saarella toimivien tahojen kanssa. Kaikkiaan 17 eri tahoa osallistui lopulta ohjelman tekoon:

Kakskertaseura, Kakskerran Nuorisoseura, Kakskerran Erä, Kakskerran Koetus, Brinkhallin Ystävät, Kakskerran Kaksoispiste, Piia Kramsu, Martin seurakunta, Tiistaikerho, Kakskerran kotiseutuyhdistys, Suomen kulttuuriperinnön säätiö, Turun Karaokeklubi, Kakskerran VPK, Kakskerran järvensuojeluyhdistys, Satavan Pientaloyhdistys, SPR Kakskerran osasto, MTK-Kakskerta

Kaupunginosaviikko järjestettiin saarilla nyt kolmannen kerran ja voimme olla todella ylpeitä monipuolisesta tarjonnasta viikon aikana. Kaikenkaikkiaan viikon aikana saimme kolmeentoista eri tapahtumaan 676 kävijää ja lisäksi Brinkhallin kartanon Brinkhall soi-festivaalin kävijämäärät, jotka eivät valitettavasti ole tiedossani. Koko viikon ajan saimme nauttia myös ihanasta ilmasta, joka omalta osaltaan varmasti houkutteli ihmisiä eri tapahtumiin runsaasti.

Tuhannet kiitokset kaikille tapahtumiin osallistuneille ja erityisesti aktiivisille talkoolaisille, jotta saimme tämän upean viikon aikaan ja oikein leppoisaa kesänjatkoa kaikille!

Piia