Kädentaidon ja sadonkorjuun päivä, 16.10.2016

Kakskertaseuran kulttuuri- ja toimintatyöryhmä tempaisi iltapäivän iloksi kaikille paikalle tulleille sienisiä maistiaisia sadonkorjuupäivänä. Tarjolla oli sen seitsemää sorttia sieniruokaa, kahvia, teetä, mehua ja muffiineja. Paikalla oli tuotteitaan esittelemässä ja myymässä myös muita paikallisia kädentaitajia ja yhdistyksiä eli Mirja Rakkolainen, Terttu Kärkimäki, Raimo Västinsalo, Brinkhallin ystävät ja Partiolippukunta Kakskerran Kaksoispiste.

Myyntipisteitä

Talolla oli iloinen tunnelma ja saarelaiset kohtasivat toisiaan herkkujen äärellä. Kiitos ennen kaikkea kaikille tekijöillä ja tietysti teille, jotka tulitte paikalle! Tupa oli täynnä väkeä muutamaan otteeseen, kauppa kävi mukavasti ja myös antimet tekivät kauppansa, tässä jäljellä vielä viimeisiä.

Iloa kaikkien syksyyn!

Piia, Mirja ja Santra