Toimikuntalaisten tapaaminen, 26.10.2016

Kakskertaseuran toimikunnissa työskenteleviä kokoontui Kakskertatalolle keskustelemaan toiminnasta. Vapaamuotoisessa tilaisuudessa käytiin läpi mennyttä vuotta, mutta erityisesti pyrittiin katsomaan eteenpäin, tulevaan vuoteen ja sen erityispiirteeseen, itsenäinen Suomi täyttää 100 vuotta.

Juhlavuosi otetaan vastaan monenlaisin tapahtumin. Vuoden teemana on yhdessä tekeminen, ja siitähän me olemme jo ennestään tunnettuja, yhteisöllisyyttähän saariltamme löytyy. Vakiintuneen toiminnan lisäksi suunnitelmissa on kotiseututuntemuksen lisäämistä ohjatun retkeilyn merkeissä ja uutta yhdessä tekemistä. Mahtuupa joukkoon Kakskertapäivän lisäksi pari muutakin suurtapahtumaa. Yksityiskohtia ja aikatauluja vielä hiotaan, mutta jo seuraavassa 2x-lehden joulunumerossa niistä kerrotaan tarkemmin.