Joululounas Hirvilammella ja Kauneimmat joululaulut Kakskerran kirkossa, 11.12.2016

Perinteitään noudattaen suuri joukko saarelaisia kokoontui Hirvilammen juhlalliselle jouluaterialle. Tuttuja tavattiin ja tuntemattomiin tutustuttiin. Sen verran oli kiirettä ruokien kanssa, ettei kuvia muistanut ottaa. Hyvän aterian päätyttyä suunnattiin matka Kakskerran kirkkoon laulamaan ja kuulemaan kauneimpia joululauluja.

Kirkossa oli onneksi paikalla kameransa kanssa Jukka Lämsä, jonka ottamia kuvia on tässä ohessa.

Kirkon ovi kutsuvasti raollaan odottamassa tulijoita

Sali täyttyi laulajista, osa nousi ylös parvelle - kaikkiaan meitä oli 240, lähes maksimimäärä, mitä kirkkoon saa ottaa

Martinkirkon kuoro vahvistettuna kahdella lapsikuoron edustajalla toimi esilaulajana

Laulujen jälkeen siirryttiin ulos huoltorakennukselle, missä Kakskertaseura tarjosi kuumaa glögiä ja pipareita. Kymmenen asteen pakkasessa se teki todella hyvää, vaikka puolelle osallistujista kylmyys taisi olla liikaa, koska kiiruhtivat kotiin ilman glögiä. Tästä tapahtumasta alkaa viimeistään joulun odotus!

KAKSKERTASEURA TOIVOTTAA KAIKILLE RAUHAISAA JOULUN AIKAA!