Marjatta ja Tuomo Männistö kiittävät, 27.12.2016

Tervehdys kaikille kakskertalaisille!

Ikääntyminen aina tekee tepposet, että täytyy elämässä tehdä toisenlaisia ratkaisuja. Niin mekin, möimme talomme, ostimme kerrostalosta asunnon. Saas nähdä kuinka käy?

Kiitämme Kakskertaseuran hallituksia ja toimintatyöryhmiä, joissa olemme saaneet työskennellä vuosikymmeniä. Tekemisen ilo tuottaa iloa tekijöille ja saajille.

Myöskin sydämelliset kiitokset  muille Kakskerran seuroille yhteistyöstä. Jäsenyytemme säilyy edelleen, autamme mielellämme, jos on tarvis. Tapahtumat pidämme mielessä.

20-vuotta tiistaikerholaisia vetäneenä luovutin vastuun MIRJA KOIVUNALHOLLE, joka aloittaa vuoden 2017 alusta - ONNEA MIRJALLE, saat paljon kultakimpaleita!

On ollut kunnia työskennellä saarten ikäihmisten parissa, olemme yhdessä kokeneet surut ja ilot.

Jos jotain nostaisin ylitse muiden, olemme tehneet hiljaisuudessa vuosia hyväntekeväisyystyötä vähävaraisille Martin srk:n diakonian kautta, Syöpälapsille lastenosastolle, ym:lle.

TOIVOTAMME ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!

Marjatta ja Tuomo Männistö
TAOSKUJA 4 H 35
20320 Turku

Kahvipannu on aina kuumana, jos vaikka Länsikeskukseen ajaudutte!