Hallituksen kuulumisia, 11.1.2017

Uusi vuosi alkoi, myös Kakskertaseuran hallituksen työskentelyssä. Käsittelyssä oli tärkeitä asioita, ennen kaikkea vuosikokouksen valmistelu. Siinä asukkailla on mahdollisuus ohjata toimintaa haluamalleen suunnalle, valitsemansa hallituksen kautta ja arvioimalla suunnitelmia.

Hallitus antoi toimintakertomuksensa viime vuodelta. Samoin hyväksyttiin tuloslaskelma ja tase. Kirjanpidon mukaan pärjättiin hyvin, ylijäämää tuli reilusti, ja se puolestaan vaikuttaa tulevaan toimintaan ja ratkaisuihin. Edessä on taas mielenkiintoinen, täynnä toimintaa oleva vuosi. Ja samalla tietenkin itsenäisyytemme juhlavuosi, johon myös osaltamme osallistumme. Aktiivisuutta on ja sitä toivotaan myös asukkailta, osallistukaa tilaisuuksiin ja tapahtumiin!

Hallitus merkitsi myös tiedokseen osayleiskaavan valmistelutilanteen, kaava on etenemässä ja pian asiasta kuullaan lisää. Myös järven tilanne oli esillä. Kakskerranjärven neuvottelukunta on vienyt eteenpäin seuran ja myös talotoimikunnan tekemää aloitetta järven tilan rehevöitymisen pysäyttämiseksi.

Näillä mentiin nyt eteenpäin, seuraavaksi tapaamme vuosikokouksessa 9.2. klo 18 Kakskertatalolla. Tulkaa joukolla mukaan!