Hallituksen kuulumisia, 27.9.2018

Uusia jäseniä hyväksyttiin kolme ja talouden todettiin olevan hyvän sekä noudattavan budjetoitua. Selvitys seuran nimenmuutostarpeesta oli sovitun mukaisesti esillä, suunnitteilla on jäsenkyselyn tekeminen asiassa. Kannanotot tuodaan aikanaan esille vuosikokouksessa, kuten edellisessä vuosikokouksessa velvoitettiin.

Saarten, siltojen ja kylien nimeämisasia on edelleen valmisteilla. Tähän ottaa varmaan kantaa myös ELY-keskus, sehän meidän tienvarsiamme valvoo.

Seura teetätti oman kalenterin, jonka kuvitus tuli Kakskerta-Satava-alueelta paikallisten kuvaajien toimesta. Myynnin organisointi oli esillä. Ja tässä some näytti voimansa. Päätöksestä parin tunnin sisällä tuli jo 6 ostoilmoitusta facebookin kautta. Myynnissä on enää noin 30 kalenteria.

Anneli Rantalaiho on suunnitellut kalastustapahtuman järjestämistä eläkeläisille. Ongitaan, pyydystetään verkoilla ja opetellaan mm. kalan fileerausta. Ja paljon muuta. Kakskertaseura on innolla mukana. Tapahtuma järjestetään 24.10. ja siitä tulee tarkempaa tietoa jäsentiedotteessa ja kotisivuilla.

Tapahtumakalenteri sisälsi 13 eri tapahtumaa edellisen ja tulevan hallituskokouksen välillä. Osa niistä on toimikuntiemme kokoontumisia, mutta paljon oli myös yleisölle tarjottua. Aktiivisesti vain mukaan, kaikille löytyy jotakin mielenkiintoista!

Turun kaupunginhallituksen esityslistalla 2.10.2018 on valtuustolle esitettävinä päätöksinä Turun vesihuollon kehittämissuunnitelman hyväksyminen vuosille 2018-2021 ja Turun Vesihuolto Oy:n toiminta-alueiden hyväksyminen. Seuraamme asioita ja otamme tarvittaessa kantaa kaikkiin tämän luonteisiin, saarten asukkaita koskettaviin suunnitelmiin ja päätöksiin.

Tulevan 2x-lehden joulunumeron valmistelu on aloitettu. Odotettavissa on taas mielenkiintoinen julkaisu saarten ja sen asukkaiden tiimoilta.