Myllyjuhla, 31.8.2019

Kesäkauden päättäjäiset, Suomen luonnon päivä, venetsialaiset, lähes helteinen sää ja monta muuta hyvää syytä viettää elojuhlaa seuran omalla myllyllä Satavassa.  Paikalle tuli kaikkiaan 23 henkilöä. Ohjelmana oli kahvituksen lisäksi yhteislaulua tutun trubaduurin Juha Simolan johdattamana. Vähän keskusteltiin myös ajankohtaisista asioista ja kuultiin Markku Monnosen tarinaa myllyn varhaisemmista vaiheista ja korjaushankkeesta.

Seppo Muurinen malttoi keskeyttää puintihommat ja tuli avaamaan tilaisuutta; tässä vielä odotellaan tulijoita, Juha jakaa lauluvihkosia.

Buffettiryhmä: Santra keitti kahvit, Liisa ja Brittis toivat leipomuksia

Mylly ja Juha

Laulettiin ja laulun lomassa kahviteltiin

Illemmalla juhlia jatketaan elotulien merkeissä, kuka missäkin. Satavan sillalle sytytetään vanhan tavan mukaan seuran omat tulipadat.