Hallituksen kuulumisia, 16.1.2020

Vuoden ensimmäinen hallituksen kokous sujui vanhojen rutiinien merkeissä. Valmistauduttiin tulevaan vuosikokoukseen ja hyväksyttiin tilinpäätös viime vuodelta ja suunnitelmat tälle vuodelle eli ns. sääntömääräiset asiat. Samalla käsiteltiin ja hyväksyttiin myös Kakskertataloa koskevat vuosikokousasiat Kakskertaseuran osalta yhteistyösopimuksemme mukaisesti. Näistä kaikista syntyy se vihkonen, joka vuosikokouskutsuna lähetetään kaikille jäsenillemme.

Vuosikokoukseen toivomme runsasta osanottoa. Noihin pakollisiin asioihin kuuluvat luonnollisesti henkilövalinnat tulevalle vuodelle, eli puheenjohtajat ja toiminnantarkastajat, ja hallituksen jäsenet, joista puolet on aina vuosittain erovuorossa. Lisäksi julkistamme viime vuonna pidetyn kuvakilpailumme tulokset.

Satava-Kakskerran osayleiskaava on taas kerran julkisesti nähtävänä 13.1.-11.2. välisen ajan ja sinä aikana siihen voi ottaa kantaa ja tehdä muistutuksia. Vuosikokouksessa kaavaehdotusta ei varsinaisesti käsitellä, mutta uudistunut kaavakartta pidetään nähtävillä ja jotain kysymyksiä se saattaa poikia. Kaavamateriaali löytyy kotisivujemme uutispalstalta, missä siihen voi tutustua.

Ilmoitusasioissa keskusteltiin mm. puheenjohtajan sopimasta kotiseuturetkestä ensi kesänä esiteltävään vuoden kylään, Artukkaan. Kylän vaiheista kerrotaan tarkemmin myös tulevan kevään 2x-lehdessä.