Asukasbudjetti päätöksessä, 10.11.2020

Kaupungin asukasbudjettiäänestyksen tulos on vahvistettu. Kaupunginjohtaja Minna Arven 4.11.2020 tekemä päätös toteutettavista hankkeista tuli voimaan, kun kaupunginhallitus ei eilisessä kokouksessaan ottanut sitä käsiteltäväkseen ja alistanut sitä omaan päätösvaltaansa.

Kakskertaseuran ehdotus maalämpöjärjestelmän rakentamiseksi Kakskertatalon energiaratkaisuksi tulee siten toteutumaan. Hanke toteutetaan vuoden 2021 aikana. Tarkempi rakentamissuunnitelma ja ajoitus tehdään, kun virallinen asiakirja päätöksestä saadaan.

Hirvensalo-Kakskerta -suuralueelle osoitetulla määrärahalla toteutetaan seuraavat hankkeet: Merellinen puistoalue Hirvensaloon, Kakskertatalon energiaremontti, Katukirjasto ja Turun Taidehallin hanketyöryhmän Pop up -taidetyöpaja. Päätös ja kaikki asukasbudjetilla toteutettavat hankkeet löytyvät oheisesta linkistä

asukasbudjetti