Askartelua Kakskertatalolla, 21.11.2020

Tänään oli talolla vuorossa askartelua eli koetettiin saada aikaan erilaisia olkisia koristeita laitettavaksi kuuseen tai muualle koristeiksi. Osa meistä yritti tehdä litteitä tähtiä ja ristejä, jotka voisi lähettää joulukortin mukana saajaa ilahduttamaan. Paikalla ei ollut kuin neljä henkeä, mutta keitettiin kuitenkin kahvit ja teevettä, jotta ei aivan kuivin suin tarvinnut höpistä askareitten lomassa. Keskustelu oli oikein rakentavaa ja taidettiin keksiä uusi ohjelma seuran toimintaan ensi vuodelle. Joten silloin tällöin kannattaa piipahtaa seuran sivuilla katsomassa, mitä ensi vuonna tapahtuu. Oli mukava aamupäivä jälleen talolla ja niin kuin huomaat, saatiin aikaiseksi monenlaisia koristeita.

Ihanaa tulevaa joulunaikaa kaikille!

-Piia-