Hallituksen kuulumisia, 10.12.2020

Hallitus piti vuoden viimeisen kokouksensa joulupuuron ja torttukahvin höystämänä. Taloutta käsiteltiin ja päästiin yhteisymmärrykseen siitä, mille pohjalle tuleva talousarvio rakennetaan. Seuran talous on tällä hetkellä hyvä.

Tulevien tapahtumien suunnittelua varjostaa koronan kehittyminen. Joitakin tapahtumia voidaan toki järjestää, mutta suurten joukkojen kokoontumisia, kuten esimerkiksi Kakskertapäivä, ratkaistaan tilanteen mukaan.

Tehtävien hoidon kannalta todettiin ilmeinen epäkohta siinä, ettei toimivaa varamiesjärjestelmää ole käytännössä olemassa. Liian moni asia on vain yhden henkilön tietojen takana, mikä on riski mm. mahdollisten sairaustapauksien kohdalla. Näihin varautuminen ja järjestelmän kehittäminen otetaan käsittelyyn seuraavissa kokouksissa.

Viimeaikaiset tapahtumat merkittiin tiedoksi ja ilmoitusasioina todettiin kaupungin valtuustossa oleva osayleiskaava ja Kakskerranjärven verkkokoekalastus viime kesänä, siitä on loppuraportti seuran uutissivustolla.

Lopuksi hallitus toivottaa kaikille jäsenille Hyvää ja Rauhallista Joulua!