Neulomakerho kotisohvilla, 27.4.2021

Kevään viimeinen neulomakerho kokosi jälleen meidät kotisohville ainakin ajatuksissa. Monenlaista kädenpuuhaa oli naisilla. Toinen rapsutti kissaa, joku oli puuhommissa, yhdellä oli pienokainen kainalossa ja muutamalla jokin kutominenkin meneillään. Kutojat tekivät broken seeds mallia, briossia, tavallista oikein nurin mallia, kaunista huivia pukkasi tasaisilla reikäkerroksilla  ja tietysti myös perinteistä päättelyä tuli tehtyä.

Kysyin neulomakerholaisilta innostaisiko tehdä jälleen seuralle sukkia myyntiin ja sainkin ainakin kuusi innostettua mukaan, joten saadaan jälleen sukkavarastoon täytettä, jossa on vain pieniä lasten sukkia tällä hetkellä, joten varasto täydentyy lähiaikoina.

Me kaikki odotamme kovasti, että tulee kesä ja pääsemme jälleen ulos pitämään laiturineulojaisia. Aikataulu ja paikat tulevat seuran kotisivuille pian.

Tahdon vielä kiittää kaikkia, että olette innolla olleet mukana neulomakerhossa sieltä kotisohviltakin käsin ja olette jaksanut jakaa kuvia ja tekstejä, joista on ollut iloa monelle!

Kaikkea hyvää teille ja nähdään ”laitureilla” reilun kuukauden päästä!
-Piia-