Neulomakerho laitureilla - 20.7.2021

Tiistai 20.7. kesän toiseksi viimeinen neulomakerho oli laiturilla. Siirrettiin kerho Brinkhallin järven rannalta kartanon meren puoleiselle laiturille, sillä luultiin, että järvenrannalla on niin paljon porukkaa, ettei mahduta sinne. Toisaalta oli hyvä olla laiturilla, saatiin olla omalla sakilla ja höpötellä rauhassa. Luoteinen tuuli osui aika kovasti laiturille ja saimme tosiaan pitää neulomuksista kiinni ja silti yksi sukkapuikko pääsi vilahtamaan laudan raosta. Tunnin verran olimme tuulen tuiskeessa, kunnes menimme kartanolle jatkamaan. Pöydän ääressä Santra esitteli upean kokoelman lohtuhuiveja, jotka hän lahjoittaa seurakunnalle annettavaksi leskille. Jos joku innostuu, niin olin puheissa Liisa papin kanssa Martin seurakuntaan ja mielellään niitä ottavat vastaan, joten jos haluat, niin voit tehdä.

Aika vilahti jälleen mukavien elävän elämän tarinoiden ja käsitöiden keskellä. Kiitos kaikille, että tulitte tuuleen ja nähdään vielä kerran ulkosalla, ennen kuin siirrytään pienen tauon jälkeen takaisin sisätiloihin Kakskertatalolle.

Piia

Laiturilla aloitettiin ja paleltiin