Hallituksen kuulumisia, 11.8.2021

Korona oli jo poistumassa, mutta palasi kuitenkin takaisin, ja tulevaisuus on taas epävarmaa. Se on jo pari vuotta vaikuttanut meidänkin seuramme toimintaan. Taas pitää perua pari yleisötapahtumaa, Hennalan kesäpäivä ja Myllyjuhla. Vietetään aikaa pienemmissä piireissä.

Muutamat talkoot hoidetaan vielä ennen syksyn kylmiä. Kakskertataloa maalataan ja sen ympäristöä kohennetaan. Ensi viikolla tiedämme tarkemmat ajankohdat näille talkoille. Myllyn ympäristöä parannellaan talkoilla 24.8. klo 18 alkaen. Samalla ehostetaan myllyn siivet. Rohkeasti vain mukaan – voimasakset ja siimaleikkurit voi ottaa mukaan – seura tarjoaa talkookahvit.

Liikenneturvallisuus puhutti. Esillä olivat nopeusrajoitukset ja suojatie kyläkaupan edustalle. Valmistelua jatketaan vielä, mutta nyt aluksi päätettiin pyytää tiealueesta vastaavan ELY-keskuksen kantaa suojatiehen ja myös näkemäesteenä olevien tienvarsivesakkojen raivaamiseen. Asiaan palataan seuraavassa kokouksessa.

Kakskertatalon energiaremontti takkuaa edelleen. Asiaa valmistelevat virkamiehet ovat vielä lomalla eikä asia etene.

Kokouksessa sovittiin vielä seuran toimikuntien tapaaminen ja hallituksen syyskauden kokousajankohdat.