Hallituksen kuulumisia, 16.11.2021

Vuoden loppua lähestytään, mutta toiminta jatkuu edelleen vireänä. Myös hallitus kokoontui pohtimaan tämänhetkistä tilannetta.

Alkurutiinit menivät toteamalla ja uusia jäseniä seuraan kirjattiin kuusi. Joka toinen kuukausi annettava talousraportti oli odotusten ja päätösten mukainen. Uusia hankkeita on tullut talousarvion hyväksymisen jälkeen ja odotuksessa ollut tuloylijäämä kuittautuu niihin. Erillisenä projektina odottaa Kakskertatalon ympäristön kohentaminen, mihin saatiin kaupungilta apurahana.

Kakskertatalon ja Seuraintalon kohtaloista käytiin lyhyt keskustelu. Kummankin taustalla väijyy myös myyntiaikeita. Mikä, missä ja miten Kakskertaseuran, partion ja lukuisten muiden yhdistysten toimitilat turvataan?

2x-lehti on taitettavana ja tällä viikolla menossa painoon. Aikataulun mukaan valmista pitäisi olla niin, että lehti putoaa postiluukusta kuun vaihteessa. Ilmoitushankintaa vielä jatketaan, suurin osa on jo kasassa.

Vuosikokouskin on tulossa ja valmisteilla. Ennen sitä on kuitenkin vielä joulukuussakin kymmenkunta tapahtumaa. Ja lähimpinä vielä askartelupäivä, kaupunginosaseurojen tapaaminen Brinkhallissa ja pikkujoulut.