Hallituksen kuulumisia, 7.12.2021

Hallituksen viimeinen kokous pidettiin tällä kertaa Sinapin leirikeskuksessa. Kokousasioina olivat lähinnä tulevan vuosikokouksen asioiden valmistelut. Keskustelussa käytiin läpi kuluneen vuoden tapahtumat, harmiteltiin koronan vaikutusta toimintaan, mutta todettiin paljon hyvääkin aikaan saaduksi. Tulevan vuoden toimintasuunnitelmaa ja taloudellista tilaa hahmoteltiin. Alustavaa keskustelua käytiin myös henkilövalinnoista. Nämä kaikki tulevat esille hallituksen tammikuun kokouksessa, missä ne viimeistellään vuosikokoukselle esitettäväksi. Tavoitteena on koota asiat aikaisempien vuosien tapaan esittelyvihkoseksi.

Joulukuussa on tulossa vielä muutama yleisötapahtuma, kuten mm. kauneimmat joululaulut, ellei korona nyt viime hetkellä ylly ihan mahdottomaksi ja tilaisuudet perutaan. Koronan jo peruttamia tapahtumia kompensoimaan on päätetty teettää Kakskertaseuran kalenteri, mikä valmistunee jouluksi ja jaetaan jäsenistölle joululahjana. Viimeisenä ilmoitusasiana keskusteltiin Seuraintalon tulevaisuudesta. Maataloustuottajat talon omistajana pohtii asiaa 15.12. pidettävässä kokouksessaan.

Kokouksen päätteeksi nautittiin Sinapin keittiön tuottamasta joulupuurosta ja torttukahveista.