Pikkujoulu, 3.12.2022

Juhlapäivää edeltävänä iltana joukko aktiiveja tuli Seuraintalolle panemaan paikkoja kuntoon. Rakennuksessa oli pidetty vain alhaista peruslämpöä, minkä vuoksi sen lämmittäminen oli ensimmäinen tehtävä, se oli aloitettu jo aikaisemmin. Nyt järjesteltiin pöydät ja koristeltiin sali. Parin tunnin uurastuksen jälkeen sali tuli valmiiksi ottamaan vieraat vastaan.

Pientä fiksausta ja valmista tuli

Alkumaljat odottavat täyttämistä

Juhlavieraat ovat saapuneet ja paikat täyttyvät

Seuran puheenjohtaja Raimo Västinsalo avaa tilaisuuden ja juhlien moottori Piia Kramsu kertoo käyttäytymisohjeet. Ruokailu ja kahvitus hoidetaan omatoimisesti pöytäkunnittain ja niiden päätyttyä astiat kootaan pöytien päihin, joista ne viedään keittiöön odottamaan tiskausta, paikalla ei ole palveluhenkilökuntaa.

Ruoan haku alkamassa

Ruoat on syöty, kahvit juotu ja illan ohjelmallisen osuuden, tanssien, alkua odotellaan

Illan orkesteriksi oli hankittu Hupilupa, ammattitaitoinen ryhmä, joka esitti monipuolista, tanssittavaa musiikkia. Ennen aloittamista pojat nauttivat vielä kupilliset kahvia.

Ja sitten soitantoa ja lavan täydeltä tanssijoita

Jukka Lämsä kuvasi illan tapahtumat, paitsi tämän omakuvan, johon hän käytti avustajaa

Ilta oli onnistunut ja väki viihtyi. Puolilta öin sali oli sovitun mukaisesti tyhjä. Seuraavana päivänä järjestelyistä vastannut iskuryhmä tuli taas paikalle, purki koristeet, tiskasi ja siivosi tilat.

Kiitokset kaikille mukaan tulleille ja tapahtuman järjestämisestä erityisesti Piialle!