Hallituksen kuulumisia, 8.12.2022

Hallitus piti vuoden viimeisen kokouksensa Sinapin leirikeskuksessa. Aluksi todettiin muutokset jäsenyyksissä ja seuran taloudellinen tila. Talous on kunnossa ja noudattaa sovittuja päätöksiä.

Vuosikokousasioissa sovittiin ensin kokousaika ja paikka, 15.2.2023 Kakskertatalolla, ja sitten käytiin läpi henkilöstöasiat ja valmistelutilannetta muissa vuosikokouksen päätettäväksi tulevissa asioissa. Lopullinen esitys viimeistellään hallituksen tammikuun kokouksessa.

Tapahtumakalenteri sisälsi melkoisen määrän viimeaikaisia menneitä tapahtumia ja tulossa on vielä kymmenkunta saarelaisille suunnattua tapahtumaa.

Ilmoitusasioina ja muissa asioissa todettiin mm. Turkuseuran syyskokouksen päätökset, Hirvensalo-Kakskerta -aluefoorumin keskustelut ja TPK:n jäsenlehden jakelu. Turkuseuran hallituksessa on seuraavalla kaudella Kakskertaseuran edustajana puheenjohtajamme Raimo Västinsalo.

Lopuksi puheenjohtajat kiittivät hallitusta hyvin hoidetusta vuodesta ja toivottivat kaikille Rauhaisaa Joulua. Ja päälle juotiin torttukahvit.