Hallituksen kuulumisia, 8.6.2023

Hallitus piti viimeisen kokouksensa ennen kesätaukoa. Nyt tavattiin Heinänokan leirikeskuksessa ja meren rannalla kun oltiin, käytiin myös saunassa ja uimassa. Vaikka hallitus jää kesälomalle, toiminta ei suinkaan lopu, päinvastoin, tuntuu vain kiihtyvän. Edessä on useita tapahtumia läpi kesän, ensimmäisenä alkavat pyöräretket jo 13.6., omaan tahtiin kuljetaan ja treffit laavulla. Katso kotisivuilta.

Kakskertapäivät kesän suurtapahtumana on kuun vaihteessa ja siinä valmistelut ovat jo lopuillaan. Seuraavana tavataan talkoissa ja sitten itse tapahtumassa Museotorpalla 1.7.

Kakskertatalo on menossa remonttiin ja kokoontumiset siellä päättyvät tässä kuussa. Tässä yhteydessä myös vuokrasopimus päättyy ja jatkosta käydään myöhemmin neuvottelut. Väliaikainen paikka pitää vielä jostain löytyä ja tähän on jo panostettu. Talon pitää olla tyhjä remontin aikana, joten ainakin osasta kalusteista ja muusta materiaalista luovutaan. Myynti tapahtuu kirppisrallin yhteydessä 18.6.. Myös yläkerran vuokralaisen vuokrasopimus päättyy ja hänellä on jo sovittuna uusi kotipaikka.

Kotisivut ja jäsenrekisterin ohjelmisto tulevat myös uudistettaviksi. Kotisivujen ylläpitäjäksi tai yhteistyökumppaniksi kaivataan uusia voimia, ole yhteydessä sihteeriin! Uudistus tulee seuraavan vuosikokouksen käsittelyyn. Tässä vaiheessa päivitetään vain jäsenrekisteri.

Tapahtumakalenteri päivitettiin, kokous päätettiin kiitoksin ja hyvän kesän toivotuksin ja siirryttiin saunomaan.