Hallituksen kuulumisia,11.9.2023

Hallitus piti ensimmäisen kokouksensa uudeksi toimintakeskukseksi ainakin toistaiseksi tulleessa Kakskerran Seuraintalossa. Keittiön vieressä oleva tarjoilutila toimi hyvin kokoustilana.

Asioina olivat mm. valmisteilla oleva 2x-lehti, jonka sisältö on pääpiirteissään lukkoon lyöty. Hyviä artikkeleja toki mukaan vielä mahtuu, jos sellaisia on pöytälaatikkoihin taltioituina. Ehdotukset sihteerille marraskuun puoliväliin mennessä!

Tulevia tapahtumia ovat Sadonkorjuupäivä 29.10., jonka sisältöä soviteltiin. Lisänä järjestetään myös pikkujoulu ”yleisön pyynnöstä” 2.12.. Näistä molemmista tulee tarkempaa tietoa kotisivuille ja jäsentiedotteena, kunhan yksityiskohdat selkiytyvät.

Hallitus päätti teettää oman nimikko-T-paidan, missä tunnuksena on kartta seuran toimialueesta. Sovitettavaksi ja tilattavaksi paita pyritään saamaan Sadonkorjuupäiväksi.

Seuran jäsenrekisteri on siirretty uudelle alustalle, mikä tulee oleellisesti helpottamaan mm. jäsenmaksujen perintää.