Sadonkorjuupäivä, 29.10.2023

Sunnuntaina 29.10. kello 12-15 vietettiin perinteistä sadonkorjuupäivää, mutta kylläkin uudessa osoitteessa Satavan puolella, Seuraintalolla. Ennen kymmentä oli jo ensimmäiset myyjät paikalla laittamassa salia ja myyntipöytiä järjestykseen.

Pöytien järjestelyä ja vieraiden odotusta

Paikalle olivat Kakskertaseuran kulttuuri-ja toimintatyöryhmän naiset järjestäneet vanhaan malliin pieniä maistiaisia teemalla lähiruoka. Niitä sai maistella kahvin ja teen kera. Salin puolella oli muutama pöytä kahviopöytinä ja ympärillä oli myyjien pöydät, joista löytyi monenlaista kotiin ostettavaa, mm. leipiä, neulomuksia, puutöitä, adventtikalentereita ja tietysti yhdessä pöydässä Kakskertaseuran omia tuotteita, uutuutena ennakkotilattava t-paita. Pikkujoulun lippuja oli myös myynnissä ja niitä on edelleenkin noin 30 jäljellä, joten nopeimmat ehtivät vielä mukaan. Lue lisää pikkujoulun ohjelmasta kotisivuilta kohdasta tapahtumat.

Muusikkona paikalla oli kitaran kanssa Pertti Norgren. Hän soitti mukavaa kepeää, helposti mukana laulettavaa musiikkia.

Ihmisiä kävi paikan päällä melko mukavasti ja tuntuivat viihtyvän leppoisassa tapahtumassa.

Kiitos tuhannesti kaikille teille, jotka olitte mukana järjestämässä tapahtumaa.