Hallituksen kuulumisia, 8.2.2024

Hallitus piti vuosikokouksen jälkeen uuden hallituksen järjestäytymiskokouksen. Uusi on ehkä vähän liioiteltu ilmaus, sillä mikään ei muuttunut, hallitus jatkaa entisin voimin. Sääntöjen mukaisesti hallitus valitsi toimihenkilöt ja nimesi avustavat valio- ja toimikunnat sekä hyväksyi niiden tehtävät. Näissäkin mentiin entisin voimin, Jarkko Koskinen jatkaa sihteerinä ja rahastonhoitajana ja hoitaa siinä ohessa myös tiedottajan roolia, ja kaikki entiset toimikunnat myös jatkavat, kotisivuilta löytyvät niiden kokoonpanot.

Turkuseuran kaupunginosajaostossa ja Turun Pientalojen Keskusjärjestön (TPK) johtokunnassa istuu Raimo Västinsalo ja Kakskerranjärven neuvottelukunnassa jatkaa Ritva Nummiora.

2x-lehden kesänumeron valmistelu aloitettiin, varsinaisen työn siinä tekee lehtityöryhmä, joka aloittaa oman työnsä lähiaikoina. Samalla on syytä aloittaa myös vuotta 2025 koskeva tiedotussuunnittelu, silloinhan seuramme täyttää 70 vuotta. Tehdäänkö lehdestä juhlanumero, kootaanko historiikki vai miten mennään?

Kotisivut pitäisi uudistaa. Nykyisenlaisena ne ovat toimineet jo 15 vuotta ja tietotekniikka on sinä aikana kehittynyt huimasti. Uutta, helpommin toteutettavaa on tiedossa ja nykyisten sivujen ylläpitäjä on tehnyt tarjouksen uusimisesta. Tähän työhön tarvitaan kuitenkin uusia voimia, mielellään netin käytön omaksuneita nuoria. Haku on päällä.

Kunniapuheenjohtajamme Markku Monnonen täytti 75 vuotta, seuran delegaatio kävi häntä onnittelemassa. Nykyinen puheenjohtajamme kertoi Turkuseuran ja TPK:n terveiset ja kertoi myös pyynnöstä tulla tutustumaan Liikuntakeskus Suvituuleen ja Saariston Kaivonporaus Oy:n toiveesta pitää uudistuvaa energiaa koskeva infotilaisuus.