Hallituksen kuulumisia, 4.4.2024

Alkurutiinien jälkeen keskusteltiin valmisteilla olevan lehden tilanteesta. Juttuja ja haastatteluja väsätään, niille on vetäjänsä valittu. Ilmoitushankinnasta sovittiin työnjakoa ja ainakin alkuasetelma näyttää melko hyvältä, riittävästi ilmoituksia on tulossa.

Seuran näkyvyyttä lisätään, yhtenä perusteena myös uusien jäsenten hankinta. Sillan jälkeiselle alueelle on tulossa esittelytaulu ja Saari-Baarin apua selvitellään. Olemme mukana myös Kotiseutuliiton 75-vuotiskampanjassa järjestämällä kahvitustilaisuuden Seuraintalolle 26.5. ja siellä esitellään seuran toimintaa ja myyntituotteita. Markkinointia tehdään myös jäsentiedotteilla ja 2x-lehdellä, joiden kertomaa toivotan jaettavan naapurustoon niille, jotka eivät vielä ole jäseniä. Uutena tuotteena valmistuu vielä seuran tunnuksilla varustettu kassi.

Turun Pientalojen Keskusjärjestö (TPK) pitää vuosikokouksensa 9.4. ja sinne lähtee myös seuran edustus. TPK on vaihtanut lämmitysöljyn sopimustoimittajaksi Salon seudun lämpöpalvelun, aiempi sopimus Teboilin kanssa on purettu. Seuran jäsenillä on oikeus saada sopimuksen mukainen alennus hankinnoilleen. Öljyn tilaaja ilmoittaa tilausta tehdessään olevansa TPK:n jäsenyhdistyksenä toimivan omakotiyhdistyksen jäsen. Alennus jäsenille on 1,5 snt/litra tilauspäivän hinnasta. Tilaukset numerosta 02 734 7400.