Kesäneulojaiset 30.7.2024

Tiistai-ilta tarkoittaa neulomakerhoa, jota on tänäkin kesänä vietetty ulkona eri paikoissa saarilla. Tänään oltiin Elinan luona, jonne oli varsin vaikea päästä. Vapparintiellä tehdään uutta asfalttia ja tekijöiden massa-auto oli hajonnut johonkin niin, ettei osaan sivuteistä päässyt kumpaakaan kautta, mutta me muutamat pujahdimme paikalle ilman saattoautoa, toki luvan kanssa. Perillä meidät palkittiin heti kahvilla, karjalanpiirakoilla ja pappilan hätävaralla. Puikot kutoivat ahkerasti ja samalla koitimme kehitellä, millaista ohjelmaa ensi vuoden Kakskertapäiviin järjestetään. Seuran varastossa olleita lankoja lähti kahdelle jakoon, mutta lisähankinnat jäivät asfalttimiesten jumitukseen. Ehkä seuraavalla kerralla muutkin saavat lankoja mukaansa, jotta saadaan jälleen kasvatettua sukkavalikoimaa.

Aika meni jälleen todella nopeasti ja seuraavalla kerralla siirrymmekin jo sisätiloihin Seuraintalolle Satavan puolelle tiistaina 13.8. kello 18-20. Tulethan silloin mukaan!
Kiitos kaikille teille, jotka mahdollistitte kesäneulojaiset ja kiitos myös iloisille osallistujille. Nautitaan vielä kesästä!

-Piia-

Kaunis heinäkuinen ilta Elinan terassilla