Hallituksen kuulumisia, 5.9.2024

Hallitus piti syyskuun kokouksensa Heinänokan upeassa maisemassa, oli tyyntä ja lämmintä.

Asioita oli paljon, mutta kaikesta selvittiin. Rutiiniasioiden jälkeen keskusteltiin 2x-lehden joulunumerosta. Siinä tulisi jo ennakoida seuran tuleva 70-juhlavuosi. Mainoshankintaan panostetaan voimakkaasti ja herätään henkiin myös aiemmin usein toistunut pihakilpailu.

Pikkujoulun järjestäminen on jo pitkälti sovittu, mutta viimeistelyä jatketaan. Ohjelma, ruokailu ja talous ovat haarukassa, mikä johtaa alustavaan arvioon 40 € osallistumismaksusta. Ennen pikkujoulua järjestetään sadonkorjuupäivä, mihin pyritään löytämään kädentaitajia esittelemään ja myymään tuotteitaan. Hakemisessa käytetään hyväksi myös face bookin mahdollisuuksia. Seuran omat tuotteet ovat myös myynnissä ja mm. nimikko-t-paidoista on jo tehty lisätilaus.

Kakskertapäivien ohjelmaa ja teknisiä järjestelyjä pohdittiin. Aiheena tulee olemaan meriteema, minkä ympärille ohjelmaa suunnitellaan. Myös Seurantalon kentän käyttölupa ja alueen pysäköintijärjestelyt pitää saada ajoissa hoidettua.

Tapahtumakalenterissa oli paljon sekä menneitä että tulevia tapahtumia. Uutena sovittiin patikkaretki 5.10. klo 15 alkaen äskettäin valmistuneelle Kakskerran luontopolulle.

Lisäasioina sovittiin hallituksen kokousajat syyskaudella, Seuraintalon vuokra ja Satavan sillan lähellä olevan 2x-kyltin peseminen.

Kokouksen päätteeksi saunottiin. Tässä miehenpuolet uimassa.