Hallituksen kuulumisia, 9.10.2024

Hallitus kokoontui valmistelemaan loppusyksyä, mutta samalla tuli vahvasti esille jo ensi vuoden suunnittelu. Onhan se seuran juhlavuosi seuran täyttäessä 70 vuotta.

Talousasiat käytiin lyhyesti läpi, suunnitelman ja päätösten mukaisesti on edetty. Vireillä olevista asioista 2x-lehden toimittaminen on työn alla, juttumateriaalia on koottu ja osa on jo valmiina, mutta ilmoitushankintaan pitää nyt voimakkaasti panostaa. Aikaa lehden toimitukselle on varattu marraskuun puoliväliin saakka, jolloin lehti saataisiin painoon ja jakeluun joulukuun aluksi.

Kakskertapäivää ensi kesänä vietetään myös seuran syntymäpäiväjuhlana. Sen valmistelua varten asetettiin työryhmä, joka työstää tapahtumarunkoa. Sen pohjalta eri yhdistysten edustajista koottava suunnitteluryhmä aloittaa työnsä ensi vuoden alusta ja valmistelee lopullisen ohjelman.

Seura on mukana erilaisissa tapahtumissa ja infotilaisuuksissa esittelemässä toimintaansa. Niissä on ollut jaettavana ainoastaan seuran 2x-lehti, joita on kuitenkin voitu jakaa vain rajallinen määrä. Siksi katsottiin aiheelliseksi tehdä seurasta kertova erillinen esite. Sen tekeminen pantiin alulle.

Menneet ja tulevat tapahtumat kirjattiin ja tämän jälkeen käytiin keskustelua vielä haettavina olevista apurahoista ja toimintatuista. Niiden hakuaika on yleensä lokakuussa.